نوشته شده توسط : محدثه

 

با افزایش سن، چربی در قسمت های خاصی از بدن ما تمایل به آتروفی یا از بین رفتن دارد. این امر به ویژه در نواحی مانند صورت، دست ها و زیر چشم ها صادق است. جایگزینی برای پرکننده های تزریقی، استفاده از سلول های چربی خود بیمار برای افزایش حجم به این نواحی است. در طی چند سال گذشته، تکنیک‌های پیوند چربی، که به عنوان انتقال چربی نیز شناخته می‌شود، به طرز چشمگیری بهبود یافته است و نتایج عالی هستند. روش پیوند میکرو چربی شامل برداشتن چربی اضافی از یک قسمت از بدن و تزریق آن به ناحیه ای است که چربی مورد نیاز است. هنگامی که سلول‌های چربی با سوزن‌های مخصوصی به نام کانولا برداشته می‌شوند، چربی به‌ویژه پردازش می‌شود و سپس با استفاده از سوزن‌های بسیار کوچک به نواحی تحت درمان تزریق می‌شود. شایع ترین نواحی درمان شده گونه ها، خطوط لبخند صورت، زیر چشم ها و خطوط خنده است. همچنین می توان از میکرو چربی برای درمان پوست نازک پشت دست و همچنین حجیم شدن لب ها استفاده کرد. در مقایسه با فیلرهای معمولی، چربی مزیت دائمی و طبیعی بودن بالقوه را دارد. روش انتقال چربی معمولا در مطب و با بی حسی موضعی انجام می شود. داروی بی حسی به ناحیه ای که چربی برداشت می شود و همچنین نواحی که چربی دریافت می کند تزریق می شود. برخی از سلول های چربی طی چند هفته بعد دوباره جذب می شوند، اما به طور کلی تقریباً 70 درصد چربی تزریق شده باید باقی بماند. در مقایسه با پرکننده‌های معمولی، کبودی و تورم کمی بیشتر است که می‌تواند چند هفته طول بکشد. با این حال، هنگامی که این کاهش یافت، نتایج طبیعی و دائمی هستند. یکی دیگر از مزایای پیوند چربی این است که سلول های بنیادی موجود در چربی تأثیر مثبتی بر کیفیت پوست دارند و بسیاری از بیماران به بهبود بافت پوستی چشمگیر توجه کرده اند. دو تکنیک جدید و هیجان‌انگیز دیگر با استفاده از چربی، پیوند نانو چربی و SNIF (پیوند چربی داخل پوستی با سوزن تیز) هستند. در تکنیک پیوند چربی با نانو، سلول‌های چربی شکسته می‌شوند تا فاکتورهای رشد و سلول‌های بنیادی آزاد شوند. این نانو چربی با سوزن های کوچک مستقیماً زیر پوست تزریق می شود و هدف آن بهبود کیفیت و بافت پوست است. خود نانو چربی حجم قابل توجهی اضافه نمی کند اما از فاکتورهای رشد برای تحریک کلاژن سازی استفاده می کند. در طی روش SNIF، نانو چربی با سوزن های کوچک مستقیماً در زیر پوست به خطوط ریز و چین و چروک تزریق می شود. این کار بسیار دقیق با مقادیر بسیار کمی چربی انجام می شود. استفاده از سوزن نوارهای اتصال زیر چین و چروک را آزاد می کند و چربی چین و چروک را پر می کند. این به ویژه برای چین و چروک های ریز اطراف دهان مفید است و برای چین و چروک های گردن استفاده شده است. در طول مشاوره شما، ارائه دهندگان ما در مورد گزینه های پیوند چربی با شما صحبت خواهند کرد. روش، جایگزین‌ها و همچنین خطرات و زمان بهبودی مورد بحث قرار خواهد گرفت. هدف ما این است که هر روش را به طور خاص برای بیمار و نیازهای خاص او تنظیم کنیم. پیوند چربی برای همه مناسب نیست، اما یک جایگزین عالی برای پرکننده‌ها و همچنین روش‌های تهاجمی‌تر مانند لیفت صورت و لیفت گردن است. برای اینکه بدانید آیا انتقال چربی برای شما روش مناسبی است، لطفاً ما را پر کنیدفرم مشاوره و یا با ما با شماره 315.545.5452 تماس بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه

روانشناسان بر درک افکار، رفتار و احساسات یک فرد تمرکز می کنند. روانشناسان کودک بر درک این جنبه های کودکان تمرکز می کنند. آنها ممکن است کودکان را زیر نظر بگیرند تا رفتار و احساسات آنها را مشاهده کنند و با آنها صحبت کنند تا درک بیشتری از افکار و احساسات آنها به دست آورند. روانشناسان همچنین ممکن است برای هر مشکلی که تشخیص دهند، درمان را توصیه کنند. آنها می توانند بر روی نوع خاصی از بیماری یا مشکل تمرکز کنند، اگرچه روانشناسان کودک ممکن است در درجه اول به عنوان روانشناس مشاوره کار کنند و جلساتی را با مشتریان خود برگزار کنند تا علت مشکلاتی که دارند را درک کنند و در مورد چگونگی آن توصیه هایی ارائه کنند. 

 

وظایف شغلی من به عنوان یک روانشناس کودک چه خواهد بود؟

کار شما را می توان در حوزه های ارزیابی، مشاوره، مداخله و پیشگیری گروه بندی کرد. مشتریان شما ممکن است شامل نوزادان نارس، بیمار و معتاد به مواد مخدر، کودکان مبتلا به اسکیزوفرنی، اوتیسم و ​​رشد تاخیری یا ناهموار یا بازماندگان تروما باشند.

ارزیابی ها از طریق تکنیک هایی مانند مصاحبه با والدین و فرزندان، آزمون شناختی و مشاهده رفتاری انجام می شود. مشاوره مستلزم مشورت با پزشکان اطفال، معلمان، مددکاران اجتماعی، کارکنان حمایت از کودکان و روانشناسان دیگر در مورد گزینه های درمان یا مراقبت است.

مداخله شامل طیف وسیعی از رویکردهای درمانی، از جمله خانواده درمانی و مشاوره، درمان فردی، درمان شناختی و اصلاح رفتار در خانه یا کلاس درس است. هدف از پیشگیری، دور کردن کودکان از بزهکاری، سوء مصرف مواد و بارداری نوجوانان، محافظت از آنها در برابر قرار گرفتن طولانی مدت در محیط های توهین آمیز یا غفلت آمیز و جلوگیری از تاخیر در رشد زبانی و شناختی است.

 





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 | نظرات ()