نوشته شده توسط : محدثه

بسیاری از بیماران اغلب می پرسند که چرخه های قاعدگی آنها چگونه ممکن است بر روند بهبودی پس از جراحی لابیاپلاستی تأثیر بگذارد . این یک سوال عالی و مهم است که باید هنگام آماده شدن برای این درمان در نظر بگیرید.

ساده ترین پاسخ به این سوال منفی است، چرخه قاعدگی شما بر روند بهبودی تاثیری نخواهد داشت. با این حال، چند فاکتور وجود دارد که ممکن است بخواهید هنگام برنامه ریزی قرار ملاقات و در طول دوران نقاهت به خاطر داشته باشید. برنامه‌ریزی عمل لابیاپلاستی بلافاصله پس از آخرین روز سیکل قاعدگی ممکن است روند بهبودی را کمی آسان‌تر کند – گاهی اوقات طبیعت مادر مزاحمت‌هایی را اضافه می‌کند که در این زمان نمی‌خواهید نگران آن باشید.دارای گواهی بورد ما ، توصیه می‌کند در زمان شروع قاعدگی فقط از پد یا لاینر استفاده کنید. از آنجایی که احتمالاً در ناحیه عمل بخیه یا بخیه خواهید داشت، مهم است که چیزی در کانال واژن وارد نکنید. پرهیز از رابطه جنسی در طول روند بهبودی (به طور کلی 4-6 هفته) نیز توصیه می شود. برای حفظ تمیزی واژن، توصیه می شود در دو هفته اول با آب گرم و صابون حمام کنید یا از یک حوله گرم استفاده کنید تا به آرامی ناحیه درمان را بمالید.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه

 

تومورهای مغزی را می توان غیر قابل عمل در نظر گرفت زیرا:

  • آنها مرزهای واضحی ندارند و به سختی از بافت های سالم تشخیص داده می شوند.
  • آنها بسیار نزدیک به مناطقی از مغز هستند که بینایی، زبان، حرکات بدن یا سایر حاشیه های مهم را کنترل می کنند.
  • جراحی منجر به از دست دادن قابل توجه عملکرد می شود.

برخی از تومورها "غیرقابل عمل" هستند، اما می توانند توسط جراحان مغز و اعصاب با تخصص تخصصی حذف شوند. اگر به شما گفته شده است که تومور شما غیر قابل عمل است، به دنبال نظر دوم در یک مرکز بزرگ و چند رشته ای تومور مغز باشید. این تیم‌ها معمولاً تکنیک‌های جراحی پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند که امکان دسترسی بیشتر به بخش‌هایی از مغز را فراهم می‌کند که دسترسی به آن‌ها سخت است.

علیرغم پیشرفت های صورت گرفته در درمان، بیولوژی، مکان یا رفتار تومور ممکن است آن را واقعاً غیر قابل عمل کند. در چنین مواردی، پزشک ممکن است درمان های دیگری مانند پرتودرمانی، شیمی درمانی، ایمونوتراپی یا آزمایشات بالینی را توصیه کند.

جراحی بیدار برای تومورهای مغزی

جراحی تومور مغزی "بیدار" چیست؟

جراحی تومور مغزی بیدار که به عنوان نقشه برداری مغزی حین عمل نیز شناخته می شود، روشی است که در حالی که بیمار بیدار است اما آرام می گیرد، انجام می شود. این به جراح مغز و اعصاب اجازه می دهد تا بخشی از مغز را در حین جراحی تحریک کند تا نواحی عملکردی مهمی را که باید اجتناب کند، شناسایی کند.

از این روش می توان برای برداشتن تومورهایی استفاده کرد که اغلب به دلیل اندازه و/یا محل غیر قابل عمل در نظر گرفته می شوند، یا تومورهایی که در سراسر مغز پخش شده اند و مرزهای مشخصی ندارند، مانند برخی از انواع گلیوما. جراحی مغز بیدار می تواند این تومورها را کوچک کند.

این نوع جراحی برای همه افراد مناسب نیست و محدودیت هایی دارد، از جمله:

  • سلامت عمومی بیمار (به عنوان مثال، جراحی مغز بیدار در بیماران مبتلا به برخی از انواع آپنه خواب و افرادی که چاق هستند انجام نمی شود)
  • اینکه آیا بیمار می‌تواند در طول عمل آرام بماند و به جراح مغز و اعصاب پاسخ دهد یا خیر

نحوه عملکرد جراحی تومور مغزی بیدار

جراح مغز و اعصاب و متخصص بیهوشی عصبی با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا مناسب ترین نوع بیهوشی را برای هر بیمار تعیین کنند. بیمار ممکن است:

  • در طول عمل بیدار باشید : بیمار یک بلوک عصبی یا پوست سر - تزریق دارو برای جلوگیری از درد - و بی حسی موضعی - دارویی برای بی حس کردن قسمت کوچکی از بدن - روی پوست سر دریافت می کند.
  • آرام بخش در ابتدا و انتهای عمل و بیدار در وسط : بیمار یک بلوک پوست سر و کمی بیهوشی برای آرامبخشی در ابتدای عمل دریافت می کند. زمانی که جراح مغز و اعصاب آماده برداشتن تومور مغزی باشد، متخصص عصبی بیهوشی آرامبخش را متوقف می کند. پس از آن، متخصص عصبی بیهوشی مجدداً بیمار را آرام می کند.
  • در ابتدا و انتهای عمل بخوابانید و در وسط بیدار شوید : بیمار یک بلوک عصبی و بیهوشی عمومی دریافت می کند - دارویی که باعث بیهوشی بیمار می شود. متخصص مغز و اعصاب زمانی که جراح مغز و اعصاب آماده برداشتن تومور مغزی شد، بیمار را بیدار می کند و پس از آن دوباره بیمار را می خواباند.

در طول جراحی، جراح مغز و اعصاب ناحیه اطراف تومور را با الکترودهای کوچک تحریک می کند. برای تعیین دقیق مناطق عملکردی مغز که باید از آنها اجتناب شود، جراح مغز و اعصاب یا پزشک دیگری از بیمار می خواهد کارهایی مانند صحبت کردن، شمارش و تماشای تصاویر را انجام دهد.

جراح مغز و اعصاب از تصاویر کامپیوتری مغز گرفته شده قبل و حین عمل و پاسخ های بیمار برای ایجاد نقشه ای از نواحی عملکردی مغز استفاده می کند. سپس جراح مغز و اعصاب تا جایی که ممکن است تومور را از بین می برد در حالی که از نواحی عملکردی مغز اجتناب می کند.

در طول عمل، متخصص عصبی بیهوشی اطمینان حاصل می کند که بیمار هیچ دردی را احساس نمی کند، علائم حیاتی (ضربان قلب، تنفس و فشار خون) را زیر نظر می گیرد و با بیمار صحبت می کند تا به بیمار کمک کند آرام بماند.

مراقبت و بهبودی پس از جراحی تومور مغزی

پس از جراحی تومور مغزی، احتمالاً شب را برای مشاهده در یک واحد مراقبت های عصبی- بحرانی (NCCU) می گذرانید. ممکن است به IV، مانیتور قلب، کاتتر و ماسک اکسیژن متصل باشید. همچنین یک یا دو روز یک پانسمان (بانداژ) روی سر خود خواهید داشت. هنگامی که NCCU را ترک می کنید، بهبودی را در یک واحد پرستاری جراحی مغز و اعصاب ادامه خواهید داد. روز بعد از جراحی باید بتوانید از رختخواب بیرون بیایید و غذا بخورید و پیاده روی کوتاه انجام دهید. هنگامی که به طور معمول غذا می خورید و می نوشید، IV ها از بازوی شما خارج می شوند.

پس از جراحی نباید درد زیادی را تجربه کنید. اکثر مردم برای ناراحتی جزئی از استامینوفن استفاده می کنند، اما مسکن های قوی تر ممکن است طبق توصیه پزشک مناسب باشند.

مدت بستری شدن در بیمارستان پس از جراحی تومور مغزی چقدر است؟

یک بستری معمولی پس از جراحی تومور مغزی دو تا پنج روز است. ام آر آی یا سی تی اسکن یک روز پس از جراحی انجام می شود تا موفقیت درمان را معیار قرار دهد.

مدت زمان دقیق اقامت به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند نوع جراحی انجام شده و اینکه آیا عوارضی وجود دارد که نیاز به درمان بیشتر دارد یا خیر.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه

 

روانپزشک یک پزشک واجد شرایط است که مدارک بیشتری را برای تمرین در تخصص روانپزشکی کسب کرده است و توسط هیئت پزشکی استرالیا یا شورای پزشکی نیوزلند ثبت شده است.

برای تبدیل شدن به یک روانپزشک در استرالیا یا نیوزلند، یک فرد باید ابتدا یک مدرک پزشکی اولیه را تکمیل کند تا بتواند در AHPRA یا MCNZ ثبت نام کند و سپس آموزش تخصصی روانپزشکی را با کالج روانپزشکان سلطنتی استرالیا و نیوزلند (RANZCP) انجام دهد. برای تکمیل این آموزش، علاوه بر زمان صرف شده در آموزش پایه پزشکی، حداقل پنج سال طول می کشد. روانپزشکان همچنین ممکن است برای تکمیل آموزش های بیشتر در طیف وسیعی از تخصص ها از جمله: روان درمانی، روانپزشکی قانونی، روانپزشکی کودک و نوجوان، روانپزشکی دوران سالمندی، روانپزشکی مشاوره-ارتباط، روانپزشکی اعتیاد، روانپزشکی عصبی، روانپزشکی حین زایمان و روانپزشکی نوزادان، ناتوانی ذهنی و رشدی و روانپزشکی عمومی بزرگسالان. پس از واجد شرایط شدن به عنوان عضو RANZCP، روانپزشکان ملزم به توسعه حرفه ای مستمر برای حفظ و به روز رسانی مهارت های خود هستند.

روانپزشکان این ممتاز را دارند که درمان بیمارانی را که از بیماری روانی رنج می برند رهبری کنند. اغلب بیماران در دوره های بسیار چالش برانگیز و دشوار زندگی خود به روانپزشکان مراجعه می کنند، زمانی که ممکن است در آسیب پذیرترین حالت خود باشند. برای اینکه روانپزشکان بتوانند مراقبت را با بالاترین استانداردهای ممکن ارائه دهند، باید تعدادی ویژگی و مهارت کلیدی را داشته باشند:

  • تخصص پزشکی: روانپزشکان دانش پزشکی، مهارت های بالینی تخصصی و زیرکی خود را در ارائه مراقبت های فرد محور به کار می گیرند. آنها تأثیر عوامل «بیولوژیکی»، «روانی» و «اجتماعی» را بر سلامت روان و علت بیماری روانی درک می کنند. این مدل «زیستی-روانی-اجتماعی» رویکردی کل نگر است که تأثیر ناملایمات اجتماعی و سلامت جسمانی را بر بهزیستی روانی تشخیص می‌دهد.
  • مهارت‌های ارتباطی: مهارت‌های ارتباطی عالی زیربنای تعاملات مثبت با بیماران، خانواده‌ها، مراقبان و سایر متخصصان سلامت است.
  • توانایی همکاری: روانپزشکان با مشارکت دیگرانی که در مراقبت از بیماران فردی یا گروهی از بیماران درگیر هستند برای ارائه مراقبت، آموزش و بورس تحصیلی بهینه کار می کنند.
  • مهارت در مدیریت مراقبت های بهداشتی: روانپزشکان به طور منظم برای تصمیم گیری در مورد تخصیص منابع و ارائه ورودی به بهبود مستمر سیستم های مراقبت های بهداشتی دعوت می شوند.
  • تعهد به بورس تحصیلی مداوم: روانپزشکان در توسعه مادام العمر تخصص خود از طریق یادگیری مداوم، انتشار علمی و آموزش مشارکت می کنند.
  • تعهد به بالاترین استانداردهای اخلاقی: روانپزشکان استانداردهای اخلاقی و حرفه ای بالایی را حفظ می کنند. در استرالیا و نیوزلند، روانپزشکان ملزم به قوانین اخلاقی RANZCP و سایر مقررات حرفه ای هستند.


:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه

آنچه باید در مورد جراحی زیبایی اندام تناسلی زنان بدانید

شامل چندین روش است. در عین حال می توان آنها را دسته بندی کرد. این موارد:
لابیاپلاستی: این یک روش جراحی برای لابیا مینور است و بیشتر در لابیا موجارا دیده می شود. این مورد تقاضا برای لب های داخلی و لب های بیرونی است. لابیاپلاستی لب داخلی یکی از انجام‌ترین عمل‌های جراحی تناسلی است. این روش شامل کاهش اندازه لب داخلی است تا از لب های بیرونی خارج نشوند. بیشتر برای اصلاح عدم تقارن لب های داخلی استفاده می شود. برخی از زنان به خصوص جراحی لابیاپلاستی را ترجیح می دهند. زیرا لابیای آنها شروع به تحریک می کند. برای برخی، حتی محدودیت هایی برای ورزش و فعالیت های ساحلی وجود دارد. با این حال، بسیاری از زنان به دلیل ناراحتی نسبت به اندازه و شکل لابیای خود به این عمل جراحی متوسل می شوند.
• واژینوپلاستی: این روش برای سفت کردن داخل واژن و دهانه واژن انجام می شود. این فرآیند با برداشتن بافت شل از واژن اتفاق می افتد. این به طور موثر واژن را از نظر قطر کوچکتر و سفت تر می کند. واژینوپلاستی برای خانم هایی که به دلیل زایمان و افزایش سن رنگ واژن خود را از دست داده اند نیز پیشنهاد می شود. به طور خلاصه می توان عمل جوانسازی واژن را نیز نامید.
• بزرگ شدن لب های داخلی: این روش توسط کسانی که می خواهند لب های بیرونی را پرتر کنند ترجیح می دهند. این فرآیند با تزریق چربی انجام می شود.
• لیپوبلاست وولو: ترجیح داده می شود برش مونس پوبیس را نازک تر کنید. لیپوساکشن نیز به این امر کمک می کند.
• تقویت نقطه G: برای کسانی که می خواهند چربی را به نقطه G تزریق کنند تا ناحیه خود را افزایش دهند و در نتیجه، از نظر نظری، لذت جنسی یک زن را افزایش دهند، اعمال می شود.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه

 

لابیاپلاستی در پیتسبورگ، PAعمل لابیاپلاستی خود را به بهترین جراح پلاستیک در پیتزبورگ، PA اعتماد کنید.

  • لابیاپلاستی شلی و کشیدگی پوست در لابیا مینور و لابیا بزرگ را برطرف می کند که منجر به ناراحتی در پوشیدن لباس زیر یا لباس های تنگ می شود.
  • این جراحی با افزایش کانتور لابیا، پوست اضافی را از بین می برد.
  • تحت آرامبخشی خفیف و بی حسی موضعی انجام می شود.
  • معمولاً در 1 و نیم ساعت تکمیل می شود.
  • زمان معمول بهبودی 1 تا 2 هفته است.

تکنیک لابیاپلاستی چیست؟

برداشتن بافت اضافی لابیا مینور است.

هزینه لابیاپلاستی در نزدیکی پیتسبورگ، PA

هزینه جراحی لابیاپلاستی معمولی در نزدیکی پیتسبورگ ، پنسیلوانیا از 2200 تا 4025 دلار متغیر است. این تغییر قیمت بر اساس محاسبات منتشر شده در Realself است. تعداد کمی از متغیرهایی که هزینه‌های یک عمل را تعیین می‌کنند بسته به جراح، منطقه جغرافیایی و پیچیدگی عمل متفاوت است.

جراحی چگونه و در کجا انجام می شود؟

این روش در یک مرکز معتبر AAAASF و دارای گواهی دولتی انجام می شود. تحت بی حسی موضعی و آرام بخش انجام می شود. مدت زمان عمل حدود 1 ساعت است. به صورت سرپایی انجام می شود.

برخی از محدودیت های رویه چیست؟

محدودیت اصلی لابیاپلاستی وجود بیش از حد پوست نزدیک به کلیتوریس است. برای جلوگیری از تغییر در حس، باید هود پوست را در این ناحیه حفظ کنیم.

در طول ریکاوری لابیاپلاستی چه اتفاقی می افتد؟

پس از جراحی، باید برای موارد زیر برنامه ریزی کنید:

  • 3-7 روز مرخصی از محل کار در صورت غیر فیزیکی
  • هنگام مصرف داروهای مخدر رانندگی نکنید
  • تورم به مدت 2-6 هفته
  • ورزش: فعالیت های پایین تنه را به آرامی در 1 هفته از سر بگیرید
  • به مدت 4-6 هفته رابطه جنسی ممنوع است
  • پیگیری قرار ملاقات بعد از: یک هفته، 6 هفته، 6 ماه و 1 سال

بعد از جوانسازی لابیا چه عوارضی ممکن است رخ دهد؟

برخی از عوارض احتمالی بعد از لابیاپلاستی عبارتند از:

  • جای زخم
  • عفونت (<1%)
  • خونریزی (<1%)
  • باز شدن بخیه ها

مطمئن باشید، تیم ما اینجاست تا در مورد هرگونه سوال یا نگرانی در مورد جراحی لابیاپلاستی قبل و بعد از اتمام آن به شما کمک کند.

نتایج لابیاپلاستی من چقدر ماندگار خواهد بود؟

نتایج جراحی لابیاپلاستی شما برای طولانی مدت طراحی شده است. با این حال، پس از جراحی شما، بدن به پیر شدن ادامه خواهد داد. همانطور که انجام می شود، لابیاها می توانند سست تر شوند. با این حال، این روش باید پیری لابیاها را در آینده به حداقل برساند و کند کند. برای ایده بهتر از آنچه که باید انتظار داشته باشید، ممکن است بخواهید عکس های قبل و بعد از لابیاپلاستی ما را ببینید.

جراحی لابیاپلاستی یک انتخاب موثر برای زنانی است که با لابیای کشیده یا کشیده دست و پنجه نرم می کنند. اگر در مورد این روش سؤالی دارید و آماده کسب اطلاعات بیشتر هستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. دفتر ما برای ساکنان پیتسبورگ، مونروویل، وکسفورد و جوامع PA اطراف آن راحت است. برای شروع همین امروز  با ما تماس بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 | نظرات ()