نوشته شده توسط : محدثه

 

نیازهای مراقبت های بهداشتی یک زن در طول زندگی تغییر می کند و پیری به خوبی بخش مهمی از سلامتی و شادی است. ما خدمات زنان و زایمان مخصوص یائسگی و پیری سالم را ارائه می دهیم، از جمله:

  • درمان جایگزینی هورمونی
  • استراتژی ها و گزینه های مقابله با علائم یائسگی
  • درمان خونریزی واژینال پس از یائسگی
  • ارزیابی و درمان بی اختیاری ادرار

خدمات تخصصی زنان و زایمان

برخی از زنان از بیماری های زنان و زایمان رنج می برند که نیاز به خدمات تخصصی دارد. متخصص زنان و زایمان با تجربه ما می تواند اکثر اختلالات زنانه را در خلوت و راحتی مطب ما تشخیص و درمان کند، از جمله:

  • تشخیص و مدیریت درد لگن، از جمله اندومتریوز
  • مدیریت اختلالات قاعدگی، از جملهخونریزی قاعدگی نامنظم و شدید، و دوره های دردناک
  • ارزیابی ناباروری و درمان اولیه
  • سونوگرافی در مطب
  • جراحی کم تهاجمی

برای ارتباط با بهترین متخصص زنان در تهران اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه

در اینجا بهترین روش های جراحی پلاستیک واژن وجود دارد که می توانید انتخاب کنید: 

1. لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یک روش جراحی است که برای بهبود ظاهر لابیای شما طراحی شده است. این روش اساساً اندازه لابیا مینور (بافت های داخلی اندام تناسلی) را کاهش می دهد به طوری که با لابیا ماژور همسطح می شود. این یکی از رایج ترین عمل های جراحی زیبایی اندام تناسلی است.  برای ارتباط با بهترین دکتر جراحی زیبایی زنان در تهران اینجا کلیک کنید

2. واژینوپلاستی (توسط دکتر ترنر ارائه نشده است)

واژینوپلاستی یک روش جراحی است که با هدف سفت کردن واژن شما که در نتیجه زایمان یا پیری طبیعی شل شده است انجام می شود. نتایج جراحی می‌تواند حساسیت را در کنار لذت جنسی افزایش دهد.

3. جوانسازی واژن با لیزر - مونالیزا تاچ یا فمیلاز (در حال حاضر توسط دکتر ترنر ارائه نمی شود)

جوانسازی واژن با لیزر یک روش غیر جراحی است که با هدف جوانسازی واژن شما انجام می شود. همچنین به عنوان جراحی واژن زنان و جوانسازی دستگاه تناسلی زنان شناخته می شود. این روش می تواند به خشکی واژن، نشت مثانه، از دست دادن بافت واژن و افزایش لذت جنسی کمک کند. این گزینه برای کسانی که به دنبال جایگزین غیر جراحی هستند ایده آل است. اما در برخی موارد جوانسازی واژن با لیزر کافی نیست و نیاز به اقدامات جراحی است. 

4. پرینئوپلاستی (توسط دکتر ترنر انجام نمی شود)

پرینئوپلاستی یک عمل جراحی است که بر اصلاح آسیب/نقایص مقعد و واژن تمرکز دارد. در درجه اول بافت های اسکار، پوست ناخواسته یا برآمدگی ها را از بین می برد، در حالی که واژن و عضلات پرینه را سفت و شل می کند. هدف آن هم عملکرد و هم زیبایی است. این روش معمولاً توسط جراح زنان و زایمان انجام می شود.

 

انواع مختلف روش های لابیاپلاستی و چرا باید آن را انجام دهید

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا شما ممکن است جراحی لابیاپلاستی را انتخاب کنید. برخی از آنها پیری، ژنتیک، زایمان، رابطه جنسی دردناک و ناراحتی در پوشیدن لباس های خاص هستند. بزرگ شدن لب ها همچنین می تواند باعث مسائل بهداشتی، عفونت، درد، خودآگاهی و ناراحتی شود. دلیل شما هر چه باشد، لابیاپلاستی ممکن است آن را برطرف کند. به طور معمول، تنها یک نوع لابیاپلاستی وجود داشت که به خوبی کار می کرد. با گذشت زمان، تکنیک ها و جراحی ها تکامل یافته اند و در حال حاضر جراحی را می توان به دو نوع اصلی طبقه بندی کرد: 

1. تریم لابیاپلاستی 

این روش بیشترین استفاده را برای لابیاپلاستی دارد. در طول جراحی، جراح از شر لب های کوچک اضافی خلاص می شود و آن را در جای خود بخیه می زند. هدف از این جراحی، متقارن ساختن لب‌های کوچک با لب‌های بزرگ است. 

2. لابیاپلاستی گوه ای

هدف از این روش حذف ضخامت لابیا مینور است. جراح ضخامت جزئی را از بین می برد در حالی که غشای مخاطی را دست نخورده نگه می دارد. این روش خاص طبیعی ترین نتایج را به همراه دارد. 

روش واژینوپلاستی و چرا باید آن را انجام دهید

پس از زایمان طبیعی، بسیاری از ما زنان دچار شلی واژن می شویم که در نتیجه کشش بیش از حد بافت ها و جدا شدن عضلات رخ می دهد. سستی می تواند در شدت متفاوت باشد. برخی از ما کشش بسیار جزئی داریم، در حالی که برای برخی دیگر، میزان جدا شدن عضلات می تواند منجر به اختلال عملکرد جنسی و افتادن تامپون شود.  

روش

در ابتدا، جراح میزان سفت کردن مورد نیاز را تعیین می کند. سپس جراح از یک گوه برای علامت گذاری پوست اضافی که باید برداشته شود استفاده می کند. در زیر پوست اضافی، جراح بافت های واژن را با کمک بخیه های قوی سفت می کند. هنگامی که کانال واژن ثابت شد، غشای مخاطی با کمک بخیه های قابل حل بسته می شود. در موارد خاص، پوست خارجی بیرون زده است که کاهش می یابد تا نتایج زیبایی را ایجاد کند.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه

 

مامایی و زنان شاخه وسیع و متنوعی از پزشکی است که شامل جراحی، مدیریت مراقبت از زنان باردار، مراقبت های زنان، انکولوژی و مراقبت های بهداشتی اولیه برای زنان می شود.

اکثر پزشکان متخصص عمومی هستند و انواع شرایط پزشکی را در مطب می بینند، جراحی انجام می دهند و زایمان و زایمان را مدیریت می کنند. عمل مطب شامل ارائه معاینات پیشگیرانه و سایر مراقبت های اولیه و شناسایی مشکلات زنانه برای زنان است. پزشکان متخصص زنان و زایمان معمولاً ناباروری، خونریزی غیرطبیعی رحم، لیومیوماتو، توده های لگنی، افتادگی اندام لگنی، پاپ اسمیر غیرطبیعی، درد لگن، اندومتریوز، اختلالات سینه و بی اختیاری ادرار را ارزیابی می کنند. نمونه هایی از روش های کوچک مطب عبارتند از کولپوسکوپی، بیوپسی آندومتر، پاپ اسمیر و بیوپسی فرج. سونوگرافی مطب هم برای مامایی و هم برای بیماری های زنان انجام می شود. برخی از متخصصان عمومی علاوه بر روش های معمول زنان، مراقبت های اولیه قابل توجهی را ارائه می دهند. نمونه هایی از روش های سرپایی شامل جراحی لیزر، لاپاراسکوپی تشخیصی، لاپاراسکوپی عملی مانند سیستکتومی تخمدان لاپاراسکوپی، بستن لوله‌ها، هیستروسکوپی تشخیصی و جراحی و ابلیشن آندومتر. روش های جراحی بستری شامل هیسترکتومی واژینال، شکم و لاپاراسکوپی است. نمونه های دیگر از روش های بستری شامل میومکتومی شکمی یا لاپاروسکوپی است. اقدامات مامایی شامل سرکلاژ دهانه رحم، اتساع و کورتاژ، آمنیوسنتز، سزارین، ختنه و زایمان با فورسپس و وکیوم است.

چهار فلوشیپ اصلی فوق تخصصی در OB/GYN وجود دارد: انکولوژی زنان، غدد درون ریز تولید مثل و ناباروری، پزشکی جنین مادر، و پزشکی لگن زنان و جراحی ترمیمی. این بورسیه ها سه سال پس از اتمام برنامه اصلی اقامت چهار ساله آغاز می شوند و یکی از سال های بورسیه متعهد به تحقیق است. سایر فلوشیپ ها در زمینه ژنتیک و زنان و زایمان کودکان و نوجوانان در دسترس هستند.

انکولوژی زنان در درجه اول با نئوپلازی های رحم، تخمدان، دهانه رحم و فرج سروکار دارد. غدد درون ریز و ناباروری باروری کل زمینه ناباروری را با روش هایی مانند IVF، GIFT، ZIFT و انتقال جنین در بر می گیرد.

رشته پزشکی لگن زنان و جراحی ترمیمی زنان مبتلا به افتادگی اندام لگن، بی اختیاری مدفوع/ادرار و سایر اختلالات ادراری را ارزیابی و درمان می کند. متخصصان MFM زنان باردار با شرایط پزشکی پیچیده مانند HTN، DM، بیماری کلیوی، زایمان زودرس و انعقاد را درمان می کنند.

تقریباً 90 درصد پزشکان متخصص زنان عمومی هستند و پس از گذراندن دوره رزیدنتی چهار ساله در OB/GYN شروع به کار می کنند. مطب خصوصی معمولاً شامل ساعات اداری دو تا چهار روز در هفته، جراحی یک تا یک و نیم روز در هفته و مدیریت زایمان و زایمان است. ژنرالیست ها معمولاً در گروه های کوچک یا بزرگ تمرین می کنند. تعداد کمی از OB/GYN در تمرین انفرادی هستند. تماس معمولاً به اندازه تمرین بستگی دارد.

تخصص OB/GYN انواع مراقبت های بهداشتی را برای زنان پوشش می دهد. به این ترتیب یک OB/GYN می تواند مراقبت های اولیه را انجام دهد، تداوم مراقبت داشته باشد و خدمات جراحی ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه

 

لابیاپلاستی جراحی برای کاهش اندازه لابیا مینور - فلپ های پوست در دو طرف دهانه واژن است.

این کار نباید در دختران کمتر از 18 سال انجام شود زیرا لابیاها پس از بلوغ تا اوایل بزرگسالی به رشد خود ادامه می دهند.

برخی از خانم ها به دلیل اینکه ظاهر لابیای خود را دوست ندارند می خواهند لابیاپلاستی انجام دهند. اما داشتن چین های پوستی قابل توجه در اطراف دهانه واژن کاملا طبیعی است. در بیشتر موارد، هیچ مشکلی ایجاد نمی کند، به همین دلیل است که لابیاپلاستی به ندرت در NHS در دسترس است.

قبل از انجام لابیاپلاستی به چه نکاتی باید فکر کنید

انجام لابیاپلاستی تصمیم بزرگی است که باید به دقت در مورد آن فکر کنید. ممکن است گران باشد و خطرات زیادی را به همراه داشته باشد.

همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که به نتیجه ای که انتظار داشتید دست یابید، و لزوماً احساس بهتری نسبت به بدنتان نخواهد داشت.

اگر به انجام لابیاپلاستی فکر می کنید، ابتدا آن را با پزشک عمومی خود در میان بگذارید.

ممکن است شرایطی داشته باشید که باعث ناراحتی شود که قابل درمان است. یا ممکن است دلیلی وجود داشته باشد که این عمل برای شما مناسب نیست.

پزشک عمومی شما ممکن است به شما توصیه کند که قبل از انجام عمل جراحی با یک مشاور یا روانشناس صحبت کنید.


هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

در انگلستان، لابیاپلاستی حدود 2000 پوند تا 4000 پوند هزینه دارد، به علاوه هزینه مشاوره یا مراقبت های بعدی که ممکن است در قیمت لحاظ نشود.

شما معمولا نمی توانید لابیاپلاستی را در NHS انجام دهید

لابیاپلاستی معمولاً در NHS در دسترس نیست. اما ممکن است در برخی شرایط - برای مثال، اگر لب‌های واژن غیرطبیعی است، برای ترمیم پارگی‌های بعد از زایمان یا برداشتن بافت‌های سرطانی اگر خانمی مبتلا به سرطان فرج باشد، پیشنهاد شود.

انتخاب جراح

اگر در انگلستان لابیاپلاستی انجام می دهید، با  کمیسیون کیفیت مراقبت (CQC) بررسی کنید  تا ببینید آیا بیمارستان یا کلینیک در آنها ثبت شده است یا خیر.

تمام کلینیک ها و بیمارستان های مستقلی که جراحی زیبایی را در انگلستان ارائه می دهند باید در CQC ثبت شوند.

هنگام جستجو در اینترنت برای جراحی لابیاپلاستی مراقب باشید. برخی از کلینیک ها ممکن است برای تبلیغ خدمات خود در لیست های جستجو هزینه پرداخت کنند.

بررسی کنید که جراح در  شورای پزشکی عمومی (GMC) ثبت شده است . آنها باید در فهرست تخصصی ثبت شوند و مجوز فعالیت داشته باشند.

همچنین، انجمن بریتانیا جراحان زیبایی و بازسازی پلاستیک (BAPRAS) یا انجمن جراحان پلاستیک زیبایی بریتانیا (BAAPS) را بررسی کنید تا ببینید آیا جراح در ثبت نام تخصصی جراحی پلاستیک «عضو کامل» است یا خیر.

همیشه قبل از عمل یک قرار ملاقات برای ملاقات با جراح رزرو کنید.

از جراح خود بپرسید:

  • در مورد صلاحیت ها و تجربیات خود
  • چند عمل لابیاپلاستی انجام داده اند
  • چه تعداد عمل در جاهایی که عوارض داشته اند انجام داده اند
  • در صورت پیش آمدن همه چیز باید منتظر چه نوع پیگیری باشید
  • میزان رضایت بیماران آنها چقدر است

 

لابیاپلاستی شامل چه مواردی می شود

لابیاپلاستی را می توان با استفاده از  بیهوشی عمومی یا  بی حسی موضعی همراه با آرامبخش انجام داد.

این شامل کوتاه کردن یا تغییر شکل لب های واژن است. بافت ناخواسته با چاقوی جراحی یا لیزر بریده می شود. لبه شل ممکن است با بخیه های ظریف و قابل حل دوخته شود.

کل روش حدود 1 تا 2 ساعت طول می کشد.

ممکن است بتوانید همان روز به خانه بروید.

بهبود

ممکن است برای بهبودی به 2 هفته مرخصی از کار نیاز داشته باشید. ممکن است چند ماه طول بکشد تا پوست به طور کامل بهبود یابد.

در این مدت شما باید:

  • منطقه را تمیز و عاری از عفونت نگه دارید
  • برای جلوگیری از ساییدگی، لباس زیر و لباس گشاد بپوشید
  • برای حدود 6 هفته از رابطه جنسی خودداری کنید
  • از فعالیت بدنی به مدت 6 تا 12 هفته خودداری کنید
  • برای چند هفته به جای تامپون از حوله بهداشتی استفاده کنید

جراح شما ممکن است توصیه های خاص تری به شما بدهد که باید دنبال کنید.

اثرات جانبی

پس از لابیاپلاستی، درد، کبودی و تورم تا ۲ هفته طبیعی است.

در این مدت، ادرار کردن و نشستن نیز ممکن است ناراحت کننده باشد. برای کمک به این موضوع به شما مسکن داده می شود.

چه چیزی می تواند اشتباه باشد

لابیاپلاستی گاهی اوقات می تواند منجر به موارد زیر شود:

  • خون ریزی
  • عفونت
  • اسکار بافت
  • کاهش حساسیت اندام تناسلی

هر نوع عملیاتی نیز خطر کمی دارد:

  • یک لخته خون در رگ
  • یک واکنش آلرژیک به ماده بیهوشی

جراح شما باید توضیح دهد که این خطرات و عوارض چقدر محتمل هستند و در صورت داشتن آنها چگونه درمان می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 2826
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه

واژینوپلاستی که به عنوان جوانسازی واژن جراحی نیز شناخته می شود، می تواند به زندگی زنان روح بدهد.

این امر به ویژه در مورد زنانی صادق است که می خواهند زندگی جنسی خود را بهبود بخشند یا احساس می کنند دیگر از نظر جنسی مطلوب نیستند زیرا واژن آنها تون عضلانی خود را از دست داده و به مرور زمان یا به دلیل بارداری و زایمان آرام شده است.برای کسب اطلاعات در مورد هزینه تزریق چربی به واژن کلیک کنید

ضعیف شدن عضلات واژن با ناراحتی فیزیکی، ناامنی عاطفی، نارضایتی و حتی درد در حین مقاربت و احساس از دست دادن زنانگی همراه است.

بنابراین واژینوپلاستی به سفت شدن ماهیچه های واژن کمک می کند و به همین دلیل یکی از بهترین راه حل ها برای این نوع مشکلات محسوب می شود.

 

فواید واژینوپلاستی:

یکی از بزرگترین آسیب هایی که زنان در هنگام ضعیف شدن دیواره های واژن تجربه می کنند، از دست دادن لذت و حساسیت جنسی است.

  • آنها همچنین در مقابل شریک زندگی خود احساس خجالت می‌کنند و نگرانند که دیواره‌های واژن شل‌تر این تجربه را برای هر دو طرف کمتر لذت بخش کند.
  • افزایش عزت نفس: ایجاد اعتماد به نفس و عزت نفس در بین زنان بی‌شماری که با تغییراتی که بدنشان در طول سال‌ها متحمل شده است احساس راحتی کمتری می‌کنند و به آنها کمک می‌کند احساس زنانگی‌تر و بسیار جوان‌تر کنند.
  • بسیاری از زنان به تمایلات جنسی خود اعتماد ندارند، اما به لطف فرآیند جوانسازی واژینوپلاستی، اغلب زنانگی از دست رفته پیدا می شود.
  • التیام ناراحتی: بسیاری از زنانی که خواهان انجام واژینوپلاستی هستند، در هنگام صمیمیت دچار درد و ناراحتی می شوند. افتادگی پوست و کشیدگی عضلات می تواند مقاربت را دردناک کند. به لطف این مداخله، آسیب وارده به دیواره های واژن اصلاح می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1402 | نظرات ()